Gyakran ismételt kérdések

Az alábbi oldalon megpróbáltuk összegyűjteni a vásárlók által leggyakrabban feltett kérdéseket, illetve a kérdésekre a válaszokat. Ha mégsem kapott választ az Önt érdeklő kérdésre, akkor keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat, készséggel állnak munkatársaink az Ön rendelkezésére.

A vásárláshoz szükséges regisztráció?

Igen, a regisztráció folyamán meg kell adni nevét, címét, elérhetőségeit.

A regisztrációra nem csak biztonsági okokból van szükség, hanem így Ön a továbbiakban könnyedén rendelhet anélkül, hogy ismét be kellene írnia számlázási, vagy szállítási címét. Ezt követően az adott termék kosárba rakása után a vásárlás befejeztével el kell fogadni a kosár tartalmát, majd munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megrendelésével kapcsolatban.


Megrendeltünk egy babaágyneműt, de élőben mégsem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?

A vásárlást követően 8 napon belül a sérülésmentes, eredeti csomagolású terméket az eredeti számlával együtt jutassa vissza hozzánk előzetes egyeztetés után, és egy másik Ön által választott termékre díjmentesen értékegyeztetéssel kicseréljük. A szállítási költség minden esetben a Vevőt terheli! Sérült, hiányos, használt terméket nem áll módunkban kicserélni!


Ajándékba kaptunk egy Önöktől rendelt terméket de nincsen rá szükségünk. Visszakaphatjuk a vételárat?

Pénz visszafizetni nem áll módunkban, azonban a termékpalettáról az adott termék értékének megfelelően természetesen van lehetőség más termék rendelésére. Jelen esetben is a visszajuttatás költsége, illetve az újabb termék szállítási költsége a Vevőt terheli!


Mikorra várható a szállító, hogy biztosan át tudjuk venni a csomagot?

A megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban van lehetőség egyéb Önnek fontos információ feltüntetésére, ide legyen szíves feltüntetni azt az időpontot, amikor Ön át tudja venni a megrendelt csomagot.


A weboldalukon olvastam, hogy akár másnapra tudják szállítani a megrendelt terméket. Minden esetben garantálják?

Cégünk babatextil gyártásával foglalkozik, így általában majdnem minden termékből van szinte az összes textil variációban kész termékünk. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy valamelyik viszonteladó partnerünk egy nagyobb tételt rendelt az Ön által is megrendelni kívánt termékből, ilyen esetben előfordulhat, hogy csak 1-3 napon belül tudjuk feladni rendelését. Erről minden esetben tájékoztatjuk, és megértését kérjük.


Minden termékre érvényes a 15 000 Ft fölötti vásárlás esetén a díjmentes kiszállítás?

A weboldalon szereplő összes termékre, kivétel a szoptatós párna utántöltő gyöngyre, melynél 15 000 Ft fölötti vásárlás esetén 1 nagy zsák szállítási költségét a Sweet Night babatextil gyártó magára vállalja, azonban minden további zsák szállítási díja a megrendelőt terheli.